Vragen over het overzetten naar KPN

KPN is abonnees die diensten afnamen van OnsBrabantNet in Nuenen aan het overzetten. Dat geldt voor alle abonnees die eerst bij OnsBrabantNet zaten en nu het aanbod van KPN afnemen. De afgelopen maanden hebt u brieven ontvangen met betrekking tot deze overgang en wellicht hebt u een informatiebijeenkomst in het Klooster bijgewoond.

Het is heel goed mogelijk dat u vragen hebt over deze overgang naar KPN. Wellicht hebt u vragen over het juist aansluiten van alle apparatuur, over of de e-mail blijft werken, over of alle apparaten het nog blijven doen, er kunnen nog heel veel vragen spelen.

Het gaat om uw abonnement bij KPN. De Coöperatie OnsNet Nuenen kan u daarin slechts doorverwijzen. KPN helpt u graag en wil alle vragen beantwoorden.

Hebt u vragen over de diensten, de apparatuur, de monteur, de radio- of tv-zenders, de WiFi? Of vragen over andere zaken? Dan kunt u telefonisch of online om hulp vragen. Voordat de monteur bij u is geweest om de overgang te regelen is het telefoonnummer 040-7807878 (OnsBrabantNet), na dat moment is het 0800-0402 (KPN).

Online kunt u terecht op www.kpn.com/klantenservice of via Mijn KPN.

Tot slot: vanwege alle werkzaamheden die KPN in Nuenen aan het uitvoeren is, kan er soms sprake zijn van een trage verbinding of zelfs een korte storing op internet, tv, radio of telefonie. KPN heeft de CONN verzekerd dat dit altijd van tijdelijke aard is.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *