In de zomer van 2017 heeft OnsBrabantNet aangekondigd dat haar dienstverlening wordt overgenomen door KPN. Op dit moment zit KPN midden in het omzettingsproject, ofwel de migratie. Heel veel Nuenenaren waren abonnee bij OnsBrabantNet en maken gebruik van het abonnementsaanbod van KPN.
De migratie houdt in dat KPN bij elke abonnee thuis omzettingen verricht. Er wordt een nieuw kastje aangebracht waar de glasvezel het huis binnenkomt en de monteurs zorgen ervoor dat alle diensten werken: tv, radio, de telefoon, internet, e-mail, enzovoorts. Zij nemen daarvoor alle tijd om de klant uiteindelijk helemaal tevreden achter te laten.
Dat laatste lukt heel vaak wel, maar een enkele keer lukt dat niet. Er zijn klachten en er zijn klanten die met vragen achterblijven. Op deze pagina’s wil de Coöperatie u verder op weg helpen.
De Coöperatie OnsNet Nuenen is niet verantwoordelijk en geen direct betrokken partij in de migratie, ook niet in de relatie tussen KPN en haar klanten. Het doel van deze pagina’s is enkel het helpen van onze leden (hebt u uw lidmaatschap al aangegeven?), daar waar vragen of klachten ontstaan.
Contact met OnsBrabantNet of KPN
U kunt ook telefonisch of online om hulp vragen. Voordat de monteur bij u is geweest om de overgang te regelen is het telefoonnummer 040-7807878 (OnsBrabantNet), na dat moment is het 0800-0402 (KPN).
Online kunt u terecht op www.kpn.com/klantenservice of via Mijn KPN.